Effektiv, profesjonell, smart og innovativ!

Dr. Gullestad er virkelig en dyktig lege. Jeg har egentlig aldri vært noe særlig fornøyd med tidligere leger jeg har gått til, før jeg byttet til Dr. Gullestad for ca 5 år siden. Her blir du tatt på alvor av en som ønsker å løse ditt problem på en best mulig måte. Da jeg har vært konkret med ulike problemstillinger har Dr. Gullestad vært meget dyktig, empatisk og forståelsesfull, samt vært åpen for flere mulige typer behandlinger iht hva som passer den enkelte best. Han er oppdatert/oppdaterer seg regelmessig på ny forskning og behandlingsmetoder. Han er ikke fastlåst i en fasit fra legestudiene som enkelte «gamle» lege-travere kan være.
Hvis du vet hva du trenger å ønsker fart i prosessen er Lars personen du vil ha på ditt lag. Han får ting til å skje, så fort det lar seg gjøre og han ligger definitivt ikke på latsiden, han kjemper for deg.
Lars kan til tider være utlånt til div. Sykehus ol pga sin dyktighet og kunnskap, men han har også veldig flinke vikarer i Dr. Svanevik og Dr. Diesen.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd! Selv om jeg til tider har bodd lenger unna legesenteret enn ønsket, har det aldri falt meg inn å bytte lege. Jeg har også anbefalt Lars til flere jeg kjenner som har takket meg etter samme erfaring som jeg selv har hatt. Jeg må tilslutt også nevne at legekontoret gir en estetisk opplevelse, romslig, rent og lavt støynivå.