Ingen kontroll på noen ting.

Har tidligere blitt henvist til spesialister 3 ganger. Har blitt henvist feil alle gangene.
Jeg Fikk beskjed om avslag i forhold til henvisninger i fra 2 spesialister dagen etter hun sier de ble sendt Jeg syntes dette var veldig merkelig.. pleier å ta en stund før man får svar.
Konfronterte henne med dette og spurte om hun hadde send med i henvisningene alle epikriser/ uttalelser i fra tidligere behandling,3 dokumenter. Dette bekreftet hun
Neste time hos henne ber jeg om kopier på uttalelsene som hun sier hun har sendt,og på nytt spør jeg om alle papirer er send ,altså 3 stk. Hun bekrefter da dette på nytt.
jeg ber da om kopier av disse dokumentene,hun skriver ut 2 stk, og reiser seg opp for å avslutte timen, jeg etterspør da siste dokument. Dette får jeg beskjed om å få i resepsjonen.. Jeg insisterer på å få dette dokumentet i fra henne, og da innrømmer hun at hun ikke har dette,og da at dette dokumentet ikke er send med i tidligere henvisninger .. Dette var det viktigste dokumentet i forhold til mine henvisninger til spesialister.
Så hun blir faktisk tatt i løgn..!!!!
Helt utrolig!!!!!
Hun finner ikke dette dokumentet som hun sier hun har, og har sendt med i henvisningene. Hun ba da meg om å ordne det slik at dette da blir sendt til henne,hun sier at hun ikke har mottatt denne informasjonen.
Jeg får bekreftet samme dag at denne er sendt til henne en måned tidligere 🤕🤕 Har nå gudskjelov fått ny lege . Til skrekk og advarsel!!! Ser også i fra tidligere innlegg at dette er en fastlege som Ingen er trygge hos. Må da være noen som tar tak i dette i forhold til tilbakemeldinger i fra pasienter ..