10/10 på neseoperasjon. Kunne ikke vært en bedre opplevelse!

Valgte å operere nesen min hos Bjørn da jeg over mange år plagdes over hvordan av nesen min så ut. Både strl, skjevhet og en klumpete nesetupp var ting jeg ønsket endret.

I tanke på kostnadene og ikke minst skrekk scenarioer hos andre kirurger valgte jeg å vente svært lenge før behandling. Nesetipp sies å være den mest utfordrende delen å jobbe med og krever ekspertise.
Man ser resultatene fra Tyrkia etc hvor prisene er billigere, men svært skummelt å see når dette går dårlig. Absolutt ikke verdt den risikoen tenkte jeg på eget ansikt.

Bjørn Tvedt skal være den beste kirurgen på nesejobb i Norge, men valgte allikevel å undersøke dette med venner da jeg bare er skeptisk av natur og for å være på den trygge siden. Flere venner og kjendisvenner sa dem kun brukte Tvedt for plastikk kirurgi og er svært fornøyde.
Basert på omtale og folk jeg kjenner følte jeg meg så trygg man kunne bli på valget av kirurg.

Slik var opplevelsen med Bjørn Tvedt:

Han var svært kunnskapsrik og realistisk iforhold til hva man kunne oppnå og forvente av resultat på møte vi tok før operasjonen.
Han er flink til å lytte til dine ønsker og forstår hva som plager deg uten at jeg måtte gå i detaljer på dette.
Hyggelig person som er lett å prate med. God oppfølging før/etter operasjon.

Resultatet etter min operasjon:

Omtrent ingen synlig arr etter inngrepet. Hadde forventet arr, så dette var et stort pluss så klart.
Når jeg ser nesen i profil og iforhold til utgangspunkt er det natt og dag forskjell. Fikk akkuratt det jeg ble lovet ved møte og mer. Ansiktet er i mye mer balanse nå.
Forstår enda ikke hvordan han fikk til dette i forhold til utgangspunktet jeg hadde. Fikk en definert nesetipp også noe jeg aldri har hatt før. Amazing.

Grunnen til lang review her:

Valgte å skrive en lang tekst ikke bare fordi Tvedt fortjener det, men mest for at du som leser dette kan følge deg trygg på valget av kirurg. Vet hvordan det er å søke etter en når du ikke vet noe som helst om faget.
Utlandet som et alternativ er det masse falske Instagram profiler jeg kom over. Hvordan vet man om tilbakemeldinger på disse kirurgene faktisk stemmer eller ikke? Hvordan vet man 100% at den kirurgen du velger er den som faktisk gjør jobben? Slike tanker slo meg og jeg følte meg svært utrygg på utlandet som et alternativ. Ikke har jeg råd til å betale flere operasjoner for å rette på feil heller.

Så skriver dette fordi jeg selv ville satt pris på en slik review da jeg var på utkikk etter den rette kirurgen.

Så her er du trygg.
Bare å utnytte muligheten når man har sjansen og han fremdeles er yrkesaktiv. Angrer på at jeg ikke fant frem til Bjørn på et tidligere tidspunkt og fikk dette gjort. Men glad jeg ikke gjorde dette et annet sted.

Tusen takk for alt Bjørn Tvedt!

Som Erlend Elias sier:
Det er et liv før og et liv etter denne operasjonen. Må si jeg kjenner meg godt igjen i det😊