Finnes ingen bedre!!

Min nese har i alle år gitt meg lav selvtillit og psykiske komplekser. Jeg hadde lenge lyst til å operere den, men sleit veldig med å skulle ta det store steget pga min sterke frykt for å få et dårlig resultat. Jeg har et EKSTREMT godt øye for opererte neser, og ville heller ha min egen nese som jeg var misfornøyd med enn en nese som så unaturlig og operert ut. Når min venninne opererte sin nese hos Bjørn Tvedt ble jeg helt paff av resultatet. Var det virkelig mulig å få et så naturlig resultat? Jeg kunne nesten ikke tro det.
Det kan ikke skade med en konsultasjon da, tenkte jeg.

Jeg innså ganske raskt i møte med Bjørn Tvedt at han ikke er en kirurg som følger den samme 'oppskriften' på alle sine pasienter. Han lytter til dine ønsker og jobber ut ifra det. Jeg ønsket en forbedret versjon av min egen nese, med smalere profil og litt mindre tupp til å matche min nye profil. Det var ekstremt viktig for meg å fortsatt se ut som meg selv. Konsultasjonen med Bjørn og prosessen/oppfølgingen gjorde at jeg følte meg trygg hele veien til operasjonsbordet.

Jeg sitter igjen nå med et resultat som jeg ikke kunne vært mer fornøyd med!! Jeg fikk AKKURAT det jeg ønsket til profil og tupp. Min nye nese passer perfekt til ansiktet mitt. Bjørn sitt øye for detaljer er veldig imponerende.

De jeg ikke har delt min neseoperasjon med har ikke lagt merke til noe endring, selv ikke familiemedlemmer. Forbedringene er store men samtidig subtile. Og for meg som har et ekstremt godt øye for opererte neser, så hadde jeg aldri klart å gjette at min egen nese var operert.

Ordet om Bjørn sprer seg og resultatene taler for seg selv. Siden operasjonen har livskvaliteten min økt betraktelig, og jeg kunne ikke vært mer takknemlig.

Det finnes ingen bedre enn deg, Bjørn!! Tusen takk!!!