Anbefaler ikke

Første og siste gang hos Jokstad! Hadde bestilt time til puss/rens og fjerning av tannstein, samt sjekk av en rotfylt tann som hadde begynt å murre litt.

Han fjernet litt tannstein, og droppet resten for å se på den rotfylte tannen. Han tok OPG-bilder som koster 700 kr, uten å informere om at det kostet ekstra, slik at jeg endte med å måtte betale mer enn forventet uten å engang ha fått gjort det jeg hadde bestilt time til.

Jeg hadde kraftig betennelse i kjeven og burde fått antibiotika, for det ble veldig smertefullt kort tid etterpå mens jeg var bortreist, og da nektet han å skrive ut antibiotika fordi jeg måtte ringe. Mail var ikke godt nok, selv om han var godt kjent med saken, og fint kunne ringt inn resepten til nærmeste apotek. Ble møtt på en utrolig dårlig måte og kommer aldri til å gå til Jokstad igjen.

Måtte for øvrig selv be om prisoverslag på behandling, og det ble møtt med sure miner. Ikke veldig imponerede eller profesjonellt! Klagde og ba om å få refundert beløpet siden jeg hverken fikk det jeg betalte for eller hjelp i en akutt situasjon etterpå, men det ble som forventet avvist, og saken er nå sendt videre.

Styr unna denne tannlegen!