Effektiv hvis du selv vet hva du trenger

Jeg har hatt henne som fastlege i et år og opplever at hun er flink til å henvise videre og ta blodprøver, MEN hun er veldig dårlig til å følge opp. Hun setter seg ikke inn i helsen din og vil bli ferdig med timene så fort som mulig. Dersom du har et komplekst sykdomsbilde så klarer hun ikke å se hvordan de forskjellige sykdommene påvirker hverandre.

Man får ikke inntrykk av at hun bryr seg eller er interessert i ditt velvære. Hun er ikke interessert i å bli kjent med deg heller. Hun leser seg ikke opp på epikriser eller lignende før timen og du må huske alt selv. Hvis du trenger dokumentasjon så må du fortelle selv hva du trenger at hun skal skrive.

Føler meg ikke særlig ivaretatt av henne som lege, men hvis du er veldig tydelig på nøyaktig hva du trenger så gjør hun det, ikke for å hjelpe deg, men for å få fortgang i timen.

Er heller ikke mulig å bestille dobbeltime så dersom du har mye du trenger hjelp med vil du ikke få hjelp med alt. Hun kaster deg ut av kontoret når timen er over og du må bestille ny time. Vanlig vente tid er over 1uke.