Dyktig lege, utfordringer i støttestab

En lyttende, nøyaktig og tydelig lege som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Det er bare så synd at systemet rundt han svikter. Etter mine få besøk på legekontoret er dette opplevelsen:
* Svært vanskelig å komme gjennom på telefon for å bestille time (få timer telefonen er åpen og opplever opp mot 40 min ventetid for å komme gjennom).
* Opplyses at en kan kontakte dem gjennom helsenorge.no, men innrømmer over telefon at det fungerer ikke. Telefonbeskjed endres likevel ikke, slik at denne feilopplysningen nå har vart i 3 måneder.
* Skulle ta ultralyd av hofte, kontoret har ikke apparat for det.
* Ble henvist til hørselstest, kontoret har ikke fungerende apparat for det. Får beskjed om apparatet skal fikses, evt blir jeg henvist videre. De noterer dette på en post-it lapp. Etter 2 måneders venting og vanskelig å komme gjennom på telefon, får jeg tak i de og purrer på hørselstest. Får beskjed om at de skal henvise videre. Forsøker å ta opp opplevd vanskelighet med tilgjengelighet og det at jeg må purre på noe som er avtalt med legen, men lite lydhøre for det. Får opplyst om at det var nesten ikke kø en annen dag tidligere i uken.. Etter 3 måneder venter jeg ennå på innkallelse, men har ikke hatt mulighet til å ta så mye fri fra jobb som det kreves for å sitte i telefonkø for å sjekke opp på ny.

Konklusjon; Dyktig lege, tilnærmet umulig å få tak i, bingo om tiltak blir fulgt opp av støttestab.