Trygg, medmenneskelig og svært dyktig

Min erfaring med Charles Filip er utelukkende positiv. Allerede fra første konsultasjon ble jeg tatt i mot med varme og empati da jeg presenterte ønsket mitt om brystproteser. Jeg fikk en grundig gjennomgang av hva operasjonen innebærer, og følte meg umiddelbart i de beste hender! Jeg har følt meg trygg under hele prosessen, både i samtaler i forkant av operasjonen og på selve operasjonsdagen. Han har tatt seg god tid til å svare på spørsmål, og har fremstått oppriktig interessert i at jeg skulle ha det så bra som mulig. Resultatet var helt optimalt, og i tråd med egne forventninger. Han evnet å gjenskape min naturlige fasong, hvilket åpenbart har betydd mye! Det er ingen tvil om at han har lang erfaring og er en grundig og dyktig lege. Han var åpen for at jeg kunne ta kontakt i etterkant av operasjonen dersom jeg hadde spørsmål, og har besvart mine henvendelser med en åpen innstilling. Filip har vist svært stor grad av profesjonalitet, og jeg opplever ham som en stødig og betryggende person. Jeg gir ham min varmeste anbefaling.