Følte ikke at jeg hadde en LEGE

Han virket kald , fremmed og unaturlig selv om han utad ga inntrykk av å ville hjelpe , men jeg følte at han ikke brydde seg om meg og min helse , han fikk meg til å føle meg som en engstelig hypokonder. Han virket også en del famlende og usikker . Da jeg ble syk og en offentlig instans ba om legeerklæringer var han veldig sein med å sende dem inn , og han skrev kun ett -1 - ord på erklæringene , og ordet var navn på en diagnose . Siden det var forskjellig diagnose- navn hver gang virket det som om han bare skriblet ned noe for å få det unnagjort . Så hans "hjelpende " legeerklæringer var i realiteten verdiløse. Dette og andre episoder som "beroligende " kommentarer til meg som "hypokonder" gjorde at jeg byttet til en annen lege , og det er jeg sjeleglad for at jeg gjorde. For da jeg kom til min nye lege fikk jeg erfare hvordan det KAN være å ha en lege som bryr seg om min helse. Det var som å komme fra kulden (hos Ovanger ) og inn i varmen (hos den nye legen ) , det var en helt annen opplevelse å komme til en ny lege. Ovanger anbefales overhodet ikke å ha som sin fastlege den dagen man blir syk og virkelig trenger legen sin.