En helt unik psykolog!

Da jeg kom til Christian hadde jeg egentlig gitt opp livet. Etter å ha gått til et antall psykologer av og på gjennom de siste 20 årene, trodde jeg ikke lengre på at det var mulig å skape seg et meningsfullt og givende liv, når man har en bagasje full av traumer. Jeg trodde at jeg var ødelagt, umulig å "fikse". Men allerede i første time så Christian noe i meg som jeg ikke hadde sett, og som ingen andre hadde sett. Med Christians hjelp har jeg bearbeidet historien min slik at det smertefulle er mulig å bære, samtidig som det skapes plass til alt det gode som finnes i livet. Til å håndtere angsten slik at den ikke blir invalidiserende. Til å etablere dypere relasjoner, til å ha økt tillit til andre. Til å ikke forakte meg selv og gå løs på meg selv, og i stedet behandle meg selv som noe verdifullt.
Christian har et helt eget blikk, der han ser det jeg ikke ser selv. Og han har en unik evne til å vite når jeg trenger å "pakkes inn", trygges, og når jeg trenger å utfordres.
Foruten å være faglig kompetent, kunnskapsrik, klok, profesjonell, tillitsverdig og smart, er han også varm, empatisk, morsom og tålmodig. Det finnes ingen som har fått meg til å føle meg så inderlig sett, forstått og akseptert, akkurat slik jeg er, i all min elendighet - men som samtidig børster støv av alle mine glemte styrker!
Christian er en usedvanlig dyktig psykolog, som tar jobben (dvs deg!) på høyeste alvor. Du finner ikke en bedre psykolog.