Takk for god hjelp

Etter 11 måneder med store plager av post commotio syndrom og kronisk nakkesleng problematikker, kontaktet jeg Kim Tore Johansen på Klinikk for alle, og fikk raskt tid og et forløp ved han.

Jeg hadde ila 9 måneder tidligere fått 3 hjernerystelser med nakkesleng, hvor jeg ved den siste ble svært hardt plaget.

Symptomene var blandt andre kraftig hodepine, migrene, ekstrem svimmelhet og balanse påvirkning, syn- og koordineringsvansker, kvalme, hukommelse-, konsentrasjon, -og talebesvær, med mm.

Kim Tores forløp, startet med et meget grundig skjema jeg skulle utfylle for historikk, sykdomsforløp og symptomvurdering mm. Dette tok han seriøst og hadde oppklarende spørsmål for en fullverdig overblikk, -det føltes veldig betryggende.

Deretter ble jeg testet gjennom en rekke øvelser for å kartlegge spesifikt hvor -jeg- var ramt, og hadde behov for opptrening.

Kim gjennomgikk resultatene med meg, og hadde en grundig psykoedukasjon i hva og hvordan post commotio og nakkesleng er av en størrelse, og hvordan det påvirker akuratt meg.

Forløpet består av timer til gjennomgang av øvelser, hjemmetrening av det samme, og oppfølgende tester og samtaler.

Kim viser til en enorm høy og spesialisert kunnskap på post commotio og nakkesleng problematikker. Kim ser og forstår viktige sammenhenger og mikro-signaler på jeg ikke har opplevd tidligere behandlere med lignende bakgrunn. Han forklarer og justerer øvelser, som fra gang til gang utgjør viktig forskjell, utvikling og fremgang i mitt sykdomsforløp.
Jar full tillit og tro på at hans spesialiserte evner og ekspertise innen feltet og tro på å bli så frisk som det er mulig, på grunn av Kims arbeid og oppfølging.