Pålitelig og dyktig!

Jeg har utført operasjon hos Thomas Berg to ganger. Den første gangen var i 2014, da jeg var en del år yngre og da ville operere inn implantater grunnet veldig liten brystvekst. Vi la da inn implantatene under muskelen for å få et naturlig resultat. Jeg var da veldig fornøyd med resultatet, men kroppen utvikler seg og med årene har den forandret seg en del fra da jeg var 18 år. Nå etter 8 år var jeg ikke lenger like fornøyd med brystene og jeg bestemte meg derfor for å søke opp ulike klinikker. Jeg fant Cosmo Clinic hvor jeg også så at Thomas nå jobbet og bestemte meg for å dra på en konsultasjon hos han, da jeg følte meg veldig godt ivaretatt første gangen.
Da jeg kom til konsultasjonen følte jeg meg veldig forstått og han så med en gang hva vi kunne gjøre for et bedre resultatet. Jeg fikk en følelse av at han ville det beste for meg.
Han gjorde et protestskiftet og la de over muskelen, og nå etter 3 måneder kunne jeg ikke vært mer fornøyd med resultatet! Jeg har følt meg veldig trygg og godt ivaretatt hele veien, fra konsultasjonen, operasjonsdagen og perioden etterpå. Perioden etter operasjonen har gått problemfritt, og jeg er veldig glad for at jeg valgte å utføre operasjonen her. Hvis man ser etter en hyggelig, pålitelig og ikke minst dyktig kirurg kan jeg anbefale alle å dra til Thomas Berg! Det var også kort ventetid fra konsultasjons dato til operasjons dato, noe som er et pluss!