Fantastisk Kirurg

Det er vanskelig å sette ord på hvor fantastisk fornøyd jeg er etter møte med Dr. Thomas Berg og Cosmo Clinic.
Etter å ha vært plaget med svært tunge, slappe bryst og konstante smerter i nakke og skuldre over lang tid, kom jeg heldigvis i kontakt med Thomas.
Med sitt behagelige vesen og profesjonelle tilnærming til mitt problem, skapte han umiddelbart stor følelse av tillit. Han mente en operasjon ville kunne gjennomføres med godt resultat til tross for min alder (76 år), og at jeg for 25 år siden hadde hatt en tilsvarende brystreduksjon. Også denne gangen ville brystvortene bli flyttet, og Thomas ga meg god informasjon om utfordringene og eventuelle konsekvenser ved at et lignende inngrep var foretatt tidligere.
Operasjonen gikk imidlertid helt etter planen, og utfordringer han eventuelt møtte på underveis, må ha blitt løst på en glimrende måte! Resultatet ble helt perfekt!
Morgenen etter operasjonen ble jeg oppringt av Thomas som ville forsikre seg at alt var bra. Den gode oppfølgingen fortsatte, og jeg kunne alltid nå ham på telefon om behov.
Jeg gir Thomas den aller beste anbefaling på alle områder i prosessen!
Igjen, hjertelig takk for all hjelp til et nytt liv!