Utrolig dårlig på håndtering av barn

Frekk og lite imøtekommende mot min datter på 4 år, som hadde "legeskrekk" etter flere operasjoner på sykehuset av en cyste. Hun skulle til legen for å fjerne sting, og var i utgangspunktet veldig redd for å dra til legen på grunn av dårlig erfaring fra sykehuset. Dette hadde jeg ringt til legekontoret og fortalt om på forhånd, og ble møtt av ei veldig forståelsesfull og imøtekommende dame i resepsjonen som takket for at jeg ringte og gav beskjed på forhånd. Når legetimen kom, og vi skulle til Memunat og fjerne stingene - var det helt forferdelig for barnet mitt. Hun hadde gitt henne en slikkepinne fordi hun var flink å komme inn på legekontoret (noe som var en seier for min datter å klare), dette truet hun med å ta fra henne igjen hvis hun ikke fikk ta vekk stingene. Det endte med at vi måtte dra hjem, uten å fått fjerne stingene og vi måtte fjerne de på egenhånd. Når min datter brukte lang tid på å klare å få til å ville ta vekk stingene, så sa hun at det er andre som trenger henne også, ikke bare min datter. Hun har barn selv hjemme, som hun må hjem til og kan ikke bruke tiden sin på dette. Hun mente at min datter ødela for andre pasienter (dette sa hun direkte til min datter). Vi gikk, og har nå byttet lege.