Utmerket behandlingseffekt

Jeg kom til Kim Tore Johansen etter mer enn ett år med påtrengende plager og stor frustrasjon, etter å ha vært hos tre andre nevrokiropraktorer. De tidligere behandlerne hadde oversett de usynlige symptomene mine og kommet med bortforklaringer, samtidig som plagene ble verre og verre.

Imidlertid var Kim annerledes. Takket være hans datadrevne tilnærming, basert på en rekke forskjellige tester, var vi i stand til å avdekke årsakene til plagene mine og forstå hvorfor jeg følte meg slik jeg gjorde. Ved å kombinere manuelle teknikker med den nyeste teknologien har jeg nå en betydelig bedre hverdag og er mye mindre begrenset av mine nevrologiske lidelser. Svimmelheten ble bort, balansen tilbake og gleden i hverdagen.

Kim og resten av teamet på Brain Camp legger stor vekt på hjemmeøvelser, som er både kostnadseffektive og gir pasientene mulighet til å behandle seg selv mellom klinikkbesøkene. Ved periodiske kontroller kan jeg reise til Kristiansand fra Oslo-området for å gjennomgå tester, og deretter setter Kim sammen en ny behandlingsplan som involverer øvelser jeg kan gjøre hjemme. Kontrollene kan deretter gjentas fra alt mellom to og ti måneder, avhengig av hvor langt jeg har kommet i behandlingen.

Alt i alt vil jeg på det sterkeste anbefale Kim og Brain Camp Kristiansand. Deres ekspertise og trygghet har ført til positive resultater.