Som å dra på spa!

Verdens beste tannlege! Jeg googlet han nettopp for å sjekke om han ikke tilfeldigvis hadde flyttet nærmere min by. Jeg brukte han når jeg studerte i Trondheim, men nå bor jeg ved Oslo. Men han er visst i Trondheim enda. Verdens snilleste, mest forsiktige, dyktige OG morsomme tannlege!! Selv om jeg alltid hadde en del å gjøre hos han så var det alltid bare behagelig og fint å være hos han! Nesten som å være på spa! Han er en engel, så morsom som sagt og jeg følte meg alltid mye bedre etter å ha vært der enn før jeg kom inn! Noe som er helt sykt siden jeg tross alt hadde vært hos tannlegen (og ofte hadde mye å gjøre). Vet ikke om jeg noen gang kommer til å finne lignende tannlege hvor jeg bor (i Oslo-området).. sukk! Han er verdens beste, han behandler deg som gull, og jeg anbefaler han spesielt hvis man har tannlegeskrekk eller ja, uansett! Nesten så jeg ville flydd til Trondheim for å dra til han men det hadde blitt mange flybilletter.. Uansett! Han scorer top score på enhver skala! Han er helt fantastisk! Ble anbefalt av en med-student den gangen! Velger du han kommer du til å skjønne hva jeg mener.