Den dyktigste av dem alle!

Jeg hadde lenge tenkt på et brystløft, og hadde vært på mange av Oslo sine mest kjente klinikker på konsultasjon. Ved de andre klinikkene følte jeg aldri den tryggheten jeg trengte for å trå over den terskelen og faktisk legge meg "under kniven". I høst bestemte jeg meg likevel for å gjøre et siste forsøk fordi jeg fikk anbefalt Dr.Mette Haga ved Akademiklinikken. Denne gangen ble det helt anderledes! Jeg følte en trygget hos henne jeg ikke hadde fått hos noen annen kirurg. Mette er en imøtekommende, stødig, varm, dyktig, erfaren og svært kompetent dame som brenner for sitt fag. Hun tok seg god tid og vi snakket nøye igjennom alt som var viktig for meg. Endelig hadde jeg funnet en kirurg jeg kunne føle trygghet og tillitt til å gjøre det brystløftet jeg lenge hadde ønsket meg. Jeg følte meg svært ivarettatt hele veien og sitter igjen med et restultat som jeg bare kunne drømme om! Opplevelsen og resultatet er alt i alt bare helt perfekt!! Tusen takk til Mette og resten av det fantastiske teamet på Akademiklinikken <3