Faglig dyktig med godt øye for detaljer

Jeg hadde et tidligere "neck and lower facelift" med en anerkjent kirurg i USA men følte at ikke nok hadde blitt gjort.

Problemet mitt var midt-ansikt med markert "nasolabial fold", ringer under øynene, litt innhylte kinn og øyenbryn som er høye men som hadde sunket så øynene så litt trøtte ut og jeg er relativt tynn som ikke hjelper på dette.

Han gjorde et midt ansikts løft og bryns løft, type inngrep på bryn forandret han litt planlagt taktikk på rett før operasjonen for å oppnå det resultatet jeg ville med løft på både indre og ytre (ikke bare ytre del som med cat eye lift) og litt mere skrå i ytre kant.

Resultatet er over all forventning og jeg er ekstremt nøye. Jeg ser vell omtrent ut som for 15 år siden, kanskje litt bedre med litt smalere kinn som fremhever kinnben.

Bjørn Tvedt, er etter hva jeg kan si utifra resultat, faglig dyktig, veldig nøye, oppmerksom på hva man vill oppnå og detalj orientert og ikke minst veldig sympatisk.

Jeg føler meg ekstremt heldig som fant en så dyktig kirurg til å gjøre dette inngrepet og som har alle de kunnskapene og egenskapene som skal til for et best mulig resultat.

Skulle jeg trenge flere kosmetiske inngrep ville jeg ikke en gang tenke på å gå til en annen kirurgi en han.