Han er arrogant,anbefaler ikke.

Ærlig talt, kanskje han er en profesjonell som lege, men i omgangen med pasienter er han arrogant, respektløs og umenneskelig. Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med ham. Jeg hadde en time hos han og så avbestilte jeg timen, og så bestilte fastlegen min en ny time hos (lege)dag malm. Jeg fastet en hel dag, og jeg gikk tidlig og ventet i omtrent en halvtime ekstra. og da det var min tur, nektet han å behandle meg og ropte på meg og sparket meg ut, og sa at jeg avlyste forrige avtale og ikke betalte fakturaen, og han sa selv om jeg har betalt, må jeg komme en annen dag, fordi han har ikke tid. Jeg fortalte ham gjentatte ganger at jeg hadde betalt og at jeg ikke har spist maten siden i går. Han sa at du jeg fortsette fasten, Ramadan-måneden er ikke over ennå. Ærlig talt, denne legen i parentes har ikke legenes moral, og det er bedre for ham å bytte yrke. Ærlig talt er han veldig frekk og respektløs. På grunn av ham ventet jeg ytterligere to måneder med å få time på sykehuset, og helsen min ble veldig dårlig, og jeg har en alvorlig sykdom ble oppdaget. Han svarte ikke på flere eposter. Jeg ba ham flere ganger å sende fakturaen å bevise at jeg har ikke betalt men han svarte ikke.