Skuffende opplevelse med Dr. Asante: Frekk oppførsel mot sønnen min på 3år med spesielle behov.

Jeg føler meg nødt til å dele min ekstremt negative opplevelse med Dr. Asante. Min 3 år gamle sønn, som har spesielle behov, trengte hjelp med øre-problemer. Dessverre var vårt besøk hos Dr. Asante en skuffelse fra start til slutt.
Dr. Asantes oppførsel under konsultasjonen var rett og slett uakseptabel. Han var frekk, uhøflig og viste ingen interesse for å forstå eller håndtere en pasient med spesielle behov. Som forelder som har kjempet for å gi min sønn den beste omsorgen, var det smertefullt å se ham bli behandlet med så lite respekt.
På grunn av denne negative opplevelsen under konsultasjon måtte avslutte behandlingen før time. Var ferdig. Jeg tror på å støtte helsepersonell som viser medfølelse og profesjonalitet, spesielt når de jobber med sårbare pasienter som barn med spesielle behov.
Det er viktig for meg å advare andre foreldre med lignende situasjoner om min erfaring med Dr. Asante. Ingen forelder bør måtte se sitt barn bli behandlet med så lite hensyn og respekt av en øre-nese-hals lege.
Jeg oppfordrer Dr. Asante til å reflektere over sin oppførsel og forbedre måten han håndterer pasienter med spesielle behov på. Vi fortjener bedre omsorg enn det vi opplevde under vårt besøk.
Jeg håper denne anmeldelsen hjelper andre foreldre med å ta en informert beslutning om hvor de skal søke medisinsk hjelp for sine barn.