Fantastisk Lege

Dr.Bergbye er ekstremt dyktig og erfaren. Han gir Deg tiden, og ikke minst hjelpen Du trenger. Han hennviser der og da, om det er nødvendig, og han setter seg alltid godt inn i sykdomsbildet. Har brukt han selv nå siden 2008, og han har reddet meg mangt en gang, når mitt komplekse sykdomsbildet er så som så, og jeg har det vondt på grunn av kronisk sterke smerter. Et noe venting for time til tider, men det er det ingen ting å si på, når man opplever hjelpen man får. Du blir tatt seriøst, og han undersøker alt nøye, han slipper Deg heller ikke før ting er løst, helt fantastisk.

Ellers hyggelig i resepsjonen, får og der hjelp man trenger der og.

Hver gang man går derifra, har ting alltid blitt løst, har over 15 års erfaring derifra nå, og jammen ikke en gang har jeg vært skuffet, eller følt meg forbigått eller dårlig behandlet. 100 av 100 mulig poeng fra meg og håper Dr. Bergbye aldri går av med pensjon, når den tid nærmer seg i fremtiden. Da jeg begynte hos Dr. Bergbye arget jeg meg over jeg på at jeg ikke oppdaget denne fastlegen årevis før. Jeg har god erfaring med andre leger, men de kan ikke sammenlignes engang, er vel og derfor Dr. Bergbye har nok av pasienter og er så populær. Et skikkelig medmenneske er han, som og tar seg tid til det psykiske som det fysiske.

100% rett person på rett sted.