Tilsvar til vurdering

Uprofesjonelt, overflatisk og uinteressert.

Føler at han er lite lyttende og nesten uinteressert i det en kommer til han for å få hjelp til.
Dårlig til å følge opp prøver og undersøkelser. Veldig lite tilgjengelig. Vært mer oss vikar enn hos han. Frekk er han å.

Har byttet fastlege.