Tilsvar til vurdering
Mangelfull oppfølging ført til mistillit
Opplever dessverre mangelfull oppfølging hos denne fastlegen.
Etter et fall i desember med påfølgende økende smerter i hoften, har jeg over tid utviklet betydelig funksjonsnedsettelse. Til tross for dette ble det ikke henvist til ortoped eller bestilt MR i løpet av oppfølgingen.
I etterkant har revmatologisk overlege selv stilt spørsmål ved hvorfor videre utredning ikke ble igangsatt tidligere.
Jeg opplever at symptomene mine ikke ble tatt tilstrekkelig på alvor, og at kommunikasjon og vurderinger underveis har vært utilstrekkelige.
Dette har ført til unødvendig langvarige plager og redusert tillit til oppfølgingen jeg har fått.