Tilsvar til vurdering
Trygg og grundig oppfølging
Jeg har hatt en veldig god opplevelse hos Lars Høsøien Skanke. Han tar seg tid til å lytte nøye, og jeg opplever at han prøver å forstå problemet ordentlig før han gir råd. Han forklarer på en rolig og tydelig måte, og jeg føler meg tatt på alvor som pasient. Jeg setter også stor pris på at han følger opp saken videre, slik at man ikke føler seg overlatt til seg selv etter konsultasjonen. Jeg opplever ham som grundig, respektfull og profesjonell.