Tilsvar til vurdering
Det var verste tanntrekking
Det var Kari Stine Eide som feilet to ganger når prøvde å trekke ut en tann. Tannen ble ikke trukket ut og fikk sår på tungen. Anbefaler ikke. Selv klinikken svarte ikke på min klage.
Det var verste tanntrekking
Det var Kari Stine Eide som feilet to ganger når prøvde å trekke ut en tann. Tannen ble ikke trukket ut og fikk sår på tungen. Anbefaler ikke. Selv klinikken svarte ikke på min klage.