Tilsvar til vurdering

Det var verste tanntrekking

Det var Kari Stine Eide som feilet to ganger når prøvde å trekke ut en tann. Tannen ble ikke trukket ut og fikk sår på tungen. Anbefaler ikke. Selv klinikken svarte ikke på min klage.