Tilsvar til vurdering

PROFESJONELL OG TRYGG LEGE

Jeg er veldig fornøyd med dr Joseph Bedairi. Han brukte god tid på meg, har aldri avbruttet meg og jeg følte meg trygg. Han er svært dyktig, og er rolig og avslappet og ingen stress. Og sykepleiere og helsearbeidere er veldige snille og imøtekommende. Det er sykepleier Tabita som tar blodprøver og når hun stikker føler man ingenting. Så lett som fjær hånden hennes! Og Sandma som kontor dama / helsearbeider er veldig flink å vareta pasientens behov. Jeg er så fornøyd!