Tilsvar til vurdering
Verdens beste psykolog
Kristin er en person som gir deg trygghet og møter deg alltid med ett smil. Hun er en meget forstårlighetsfull person og en menneskekjenner. Selv om man er på sitt laveste eller mørkeste, så beviser hun hver gang at hun har noen triks i ermene for å hjelpe deg, og finne løsninger sånn at hverdagen kan bli bedre. Hun lærte meg å stå opp for meg selv, takle vonde ting, bearbeide vonde ting, og komme meg videre her i livet. Det har alltid vært trygt å gå til henne og jeg lærte fort at jeg kunne dele de sårene tingene til henne. Hun lytter til deg, stiller de riktige spørsmålene og sier de riktige tingene. Jeg ville ikke hatt det så bra nå hvis det ikke var for henne. Livredde engel.
Anbefaler henne på det sterkeste ❤️