Tilsvar til vurdering

Dyktig og oppmerksom

Har gått der i noen år, og føler jeg får god oppfølging og har fått riktige diagnoser og riktig behandling etter flere år med mye vondt og uvisshet.

Følte fra første stund at jeg ble tatt på alvor og at nevrologen forsto hva jeg sto i. Jeg har fått testet ulike typer behandlinger, anfallsmedisin og forebyggende medisiner, og har nå funnet noe som fungerer godt for meg.