Tilsvar til vurdering

Lytter med et halvt øre

Selv etter flere år husker han ikke diagnosen min eller hva den innebærer (har en sjelden diagnose). Han spurte også om hvorfor jeg ikke jobbet nå (selv om han var legen min gjennom hele styret til 100% ufør). Ikke ga han nav skriv gjennom aap heller, selv om jeg satte opp timer med ham kun for å minne han på det. Må alltid ringe stedene han "har sendt henvisning" for å sjekke om det er gjort, det er de sjeldent.