Tilsvar til vurdering
Trygg og kunnskapsrik
Jeg hadde time hos gynekolog Lene i dag, og jeg er svært fornøyd med oppfølgingen jeg fikk. Hun var varm, profesjonell, lyttende og tok seg god tid til å svare på spørsmålene mine. Jeg følte meg trygg, respektert og godt ivaretatt gjennom hele konsultasjonen. En veldig positiv opplevelse som jeg setter stor pris på. Tusen takk for god behandling