Tilsvar til vurdering

Viser ikke hensyn til pasientene og er uhøflig.

Jeg hadde time hos Lidia sammen med sønnen min. Hun virket veldig streng og alvorlig. Under undersøkelsen av sønnen min tok hun ikke engang på ham, som om han var spedalsk. Sønnen min hadde øyebetennelse, og hun sa at han måtte åpne øyet selv og vise betennelsen. Hun brukte ikke hansker og undersøkte ikke øyet selv. Da vi gikk ut, spurte sønnen min hvorfor gamle russiske damer er så sinte.