En lege som bryr seg

Har hatt Asdahl som fastlege i 2,5 år nå, og mitt førsteinntrykk av han var veldig bra! Jeg hadde plager som blir sett på som veldig "diffuse" slik som hodepine, stiv nakke og kvalme. Kom ut derfra med henvisning til fysioterapeut og beskjed om å teste synet. Dessuten var han opptatt av hvordan psyken min antakelig var en medvirkende faktor, og jeg fikk flere oppfølgingstimer i etterkant, egentlig kun for å prate og finne ut av hvilke følelser som kunne ligge bak. Han nevnte også at han kunne forsøke hypnose på meg, og jeg har hørt andre synes at det er "på kanten", men det ble aldri til det, og han har aldri nevnt det siden, så det er absolutt ikke dette som er mest fremtredende ved han som lege! Han har også fulgt meg opp gjennom et helt svangerskap, jeg er fornøyd:)

Asdahl tar seg tid til deg, men kan innimellom virke litt stressa dessverre. Han har ofte en del venting, men det er fordi han tar seg tid til pasienter som trenger det.

Han ringer alltid tilbake samme dag, hvis det er noe du ikke trenger legetime for, men likevel ønsker å snakke med han om.

Han ønsker ikke å medisinere mer enn nødvendig.

Han husker meg fra gang til gang, og til og med da mannen min var hos han, ble han bedt om å hilse hjem (til meg som var sykemeldt med svangerskapskvalme) og ønske god bedring!

Generelt en flink lege, som blir ansett som litt spesiell av noen, men jeg har vært fornøyd:) Må dessverre bytte nå som vi skal flytte.