Rett og slett et godt menneske!

Tor Inge, ja vi er på fornavn, har vært min lege i ja 18 - 20 år. Litt usikker, men har vært et fast punkt i en tilværelse hvor mange har kommet og gått, og jeg setter svært stor pris på ham. Han er engasjert, oppriktig interessert i sine medmennesker, dvs han er dyktig på å møte mennesker, noe som er spesielt viktig for meg. Han kaller en spade for en spade, men det er helt greitt. Vi kan ha våre uenigheter, men vi blir alltid venner igjen... Han kjører en flat struktur, noe som er det eneste som passer for meg, ved belæring stenger jeg av. Jeg er veldig glad for at nettopp han er legen min. Jeg har full tillit til ham - og føler det går begge veier. Han er rett og slett et flott menneske! Og alltid positiv på mine vegne - og blid, samme hvor stressa han er, og det er han naturlig nok iblant... Jeg føler litt ambivalens ved å skulle karaktersette en lege, ante ikke at det gikk an. Det går jo på deres personlighet, de er jo bamennesker de og... Men så lenge jeg har utelukkende positive ting å si, synes jeg det er fint å kunne formidle det til ham. Stor takk !