Både og....

Hjelpsom og trår til når det trengs, men kan også være avvisende når hun ikke ser problemet uten å høre hele forklaringen. Til tider litt for travel (føler hun vil ha deg ut døra igjen før du kom inn).
Fikk eksepsjonelt god hjelp da jeg var i Spania på jobb i begynnelsen av min graviditet og fikk blødninger. Ble en dl telefonsamtaler og en flott oppfølgingstime når jeg kom meg hjem. Men syntes hun var litt lite informativ sånn ellers i graviditeten, mn der dekket jordmor opp!

Har helt siden en sykkelulykke i barndommen slitt med vekta (grunnet noe insulingreier) men hadde fått någenlunde fått kontroll på vekta før graviditeten. Men det gikk fullstendig feil vei igjen etter graviditeten og på under 3 mnd var jeg gått opp 30kg. Gikk til Benedicte for hjelp og før jeg fikk forklart meg ferdig avfeide hun meg med at hun skrev IKKE ut slankemedisne!! Sa at det ønsket jeg heller ikke, men å få tatt noen prøver. "Du får trene systeamatisk". Jeg både trener flere ganger i uka, går turer og spiser sunt og variert.... Synes ikke dette er rett måte å møte en pasient som kommer med et problem.

Så som sagt, både og. Flink lege, med gode kunnskaper. Blig og veldig omgjengelig. Grundig. Men kan vær litt avfeiende (på grensa til arrogant følres det ut som), travel og stresset.