oppsummering med tre enkelte punkter. .

Først og fremst Jeg er en person i 20 årene, jeg er ikke ute etter sykemeldinger eller spesielle sterke medisiner.. Men er veldig avhenget av oppfølgning av legen,, Pga migrene og muskel problemer.. Jeg har hatt en fast lege før benjamin og en etter som har kontoret midt i senteret. Jeg kan oppsummere innsatsen hans me tre punkter .. -1.Vennlig med et veldig profesjonelt måte: Noen ganger tenker meg at de fleste norske legene har skulket Bioethics timen, som er veldig viktig fag på lege utdanningen, , uten dette kunnskapen pasienter er ikke villig å åpne seg for legen. Eks. Jeg bestilt time, men følte meg ikke helt for å fortelle legen om jeg kunne ta en klamidia test. 2.Raskt time: jeg har opplevd mange ganger at jag har fått time raskere enn lege vakta,, feks. Fått beskjed til å komme ned med engang om jeg vil.. Uten å vare noe veldig alvorlig. Vet ikke hvordan ser ut nåvarende fast legen selvom har hatt han i et år,, men jeg fårr alltid sendt videre til noen andre leger eller turnus legen,,, 3.Dyktig og er ikke red for si ifra om problemet og behandle problemet: man føler seg ikke å ha blirt lurt fordi betalt et per hundre kroner for å se legen men blir sendt ut av kontoret med paracet eller ibux.. Han er en av de som behandler så godt han kan og videre sender til spesialisten. Takk for alle behandlingene jeg har fått av deg og prøver bytte tilbake til deg etter flytter tilbake til sfj.
Han er beste forslaget mitt for alle som trenger ny fast lege.. ;)