Helt fantastisk!

Jeg har brukt 16000kr hos Kristian Lind.
Ikke bare fikset han det en annen tannlege hadde ødelagt, men han avduket en feil med kjevebenet før han i det hele tatt begynte på noe som helst. Han ville ikke ta en fylling her og en annen der, før han hadde sjekket og gått gjennom hele kjeven min.

Han gjorde det, og følgelig viste det seg at jeg trengte å operere ut en tann som lå under tannkjøttet mitt, og laget 7-8 fyllinger på forskjellige hull.

Han er meget hyggelig og svært, svært kompetent!
Dette er en relativt ung kar (28-30år ish), men han stråler av ambisjoner og engasjement og man merker at han er en svært intelligent person med reflekterte meninger og tanker.

Han tar utfordringer utenfor hans egentlige fagfelt, med strålende resultater. Egentlig skulle jeg hatt en kirurg til å operere ut tannen min pga det omfattende arbeidet, men dette gjorde han på under tre kvarter med bedøvelse der det trengtes for å ikke kjenne noe som helst. Sydde fint opp igjen og det grodde over bare noen dager.

Denne tannlegen er helt utrolig, og ikke bare mot meg. Dette er en jeg ser alle er svært fornøyde med og han er ettertraktet av mange og må derfor pendle mellom to forskjellige tannlegesentere for å behandle sine fastkunder.

Anbefales!