Høy terskel for kontakt?

Jeg har ikke møtt min lege enda da det er høy terskel for å få kontakt m lege. Telefonen besvares kun med en laaaang automatisk svar med åpningstider og tilgjengelighet på tlf. Den automatiske tlfsvarer foreslår å bestille på nett, noe jeg gjør. Det er flere trinn i prosessen for å bestille time på nett hvor en får minst 2 sms for å kunne fullføre prosedyren. Det koster 6 kr å motta hver sms fra legen. Hvis bestillingen ikke ble forstått av den automatiske bestillerfunksjonen på nett så får du nok en sms med informasjon om det og må begynne på nytt. Jeg prøver tlf igjen, hører hele den lange automatiske svartjenesten for så å bli satt over til ringing som dessverre ikke fører til noe annet enn eviglang ringing uten at noen faktisk svarer. Jeg har så langt ikke kommet i kontakt m verken lege eller legesekretær, kun tekniske løsninger og automatiske svar. Det er fint å gi inntrykk av tilgjengelighet og ha moderne løsninger for bestilling av time, men når det ikke fører til annet enn automatisk genererte svar og ingen endelig bestilling av time synes jeg førsteinntrykket før jeg engang har møtt legen, er relativt svakt.