En av de dårligste legene jeg har møtt, styr unna!

Jeg har i løpet av livet mitt vært i kontakt med minst 25 forskjellige leger, men få har skilt seg ut på samme måte som denne legen gjorde. Jeg syns han er en utrolig dårlig lege, som er veldig arrogant og ute av stand til å lytte til det pasientene hans sier. Føler ikke at han hørte på meg i det hele tatt. Ikke ble jeg henvist videre for store helseplager, og den ene henvisningen jeg faktisk fikk inneholdt nesten ikke noe av den informasjonen jeg hadde gitt! Jeg fikk derved ikke "prioritert helsehjelp" når jeg trengte det, siden henvisningen ikke inneholdt nok (viktig) informasjon.

Jeg flyttet kort tid etter at jeg byttet til denne legen, og kunne dessverre ikke bytte fastlege igjen før nå nylig. Jeg har virkelig kviet meg for å gå til denne legen, også når jeg har vært skikkelig syk, fordi jeg ikke føler at han har tatt meg på alvor. Han ville ikke høre på meg eller utføre de undersøkelsene jeg ba om.

Med tanke på hans unge alder kan jeg ikke forstå at han skal ha såpass mye erfaring at han aldri skulle ha behov for å rådføre seg med andre leger eller henvise pasienter videre, men han virker ganske arrogant. De legene jeg har vært i kontakt med tidligere har ikke nektet å utføre undersøkelsene jeg har bedt om (i hvert fall ikke de enkle som tar maks to minutter), og de har også vært flinke til å rådføre seg med andre leger om nødvendig.

Jeg vil fraråde alle å velge denne fastlegen, da jeg føler at jeg overhode ikke har fått den helsehjelpen jeg har trengt da jeg hadde han som fastlege.

Det er også veldig vanskelig å få time på legesenteret, det kan ta flere uker, det er også vanskelig å få akuttimer... Legekontoret virker også veldig umoderne, og det kan ta veldig lang tid å komme i kontakt med legekontoret per telefon.

Styr unna!