Variabel

Arnesen er en lege en føler seg trygg hos. Han henviser videre til spesialist hvis han føler det er behov for det, og det gjør han ofte. Han gjør derimot sjelden egen undersøkelse og er litt vel "rask" av seg. Har en kronisk lidelse i skjelettet, og han har ennå etter 3 år ikke selv sett på det, men alltid henvist videre når plagene har vært på det værste. Det kan være positivt, men hvis han hadde undersøkt selv hadde nok mye ventetid /med mye smerter) på å komme inn til spesialist vært unngått, da det ofte dreier seg om akutte situasjoner som enkelt kan behandles også av fastlegen. Ellers kunne han vært mer interessert i å finne løsninger enn kun å skrive ut smertestillende, alt som er funnet ut av relevante behandlinger i mitt tilfelle har jeg selv måtte lest og lett meg fram til før jeg har lagt det fram til han. Ellers er Plexusklinikken god på service, det tar aldri lang tid å få svar på telefonen, og de har en utmerket SMS tjeneste der en kan bestille og avbestille timer og resepter. En får også time ganske kjapt.