Dårlig opplevelse.

Jeg har vært hos Geir Sneen flere ganger men skiftet lege. Han er nok dyktig medisinsk, og sikkert fin for en gjennomsnittlig frisk person som en gang i blant trenger antibiotika. Men jeg opplevde at han ikke tok min forklaring av min egen situasjon alvorlig, som om han visste så mye bedre at han ikke engang trengte å la meg snakke ferdig. Han avskrev meg fullstendig for å heller holde tale om hvorfor min teori (som viste seg å være helt korrekt) var så utrolig gal at det ikke engang var vits å gjøre den enkle blodprøven han allerede hadde sagt ja til å gjøre. Det var verken nyttig for meg eller ham, kun en ubehagelig bortkasting av tid som signaliserte at han ikke tok meg på alvor. Det er verken snakk om psykisk sykdom eller spørsmål om tunge preparater, men et ganske rett fram, om enn uvanlig, problem. Jeg er en meget erfaren pasient med mye kunnskap om alle mine sykdommer som alltid kommer godt forberedt til en time, og jeg snakker kort og konsist. Jeg opplevde Sneen som respektløs og vanskelig å forholde meg til. Samboeren min, som som ikke er vant til leger, var også tilstede og ble sjokkert over hvordan Sneen forholdt seg.
To stjerner fordi han raskt skaffet meg time hos spesialist da det viste seg at jeg hadde rett og problemet var alvorlig.