Den absolutt verste legen jeg har hatt noen gang!

Jeg byttet min ut gamle fastlege, til Kalla, pga all den positive omtalen på denne siden. Det gikk veldig greit å få time fort, og jeg satt heller ikke lenge og ventet før jeg kom inn. Jeg var veldig langt nede etter at mange tragedier hadde rammet meg hardt på veldig kort tid. Men da jeg satt og fortalte min historie til han, mens snørr og tårer rant, så det ut som om han kjedet seg. Han så ikke på meg, men bare satt og så inn i pc,n sin, og tydeligvis leste i mine journalpapirer. Han tilbød meg ikke et papirlommetørkle engang, men istedet for så begynte han og spørre meg ut om ting som ikke hadde noe med det jeg kom for. Jeg var under utredning for ADHD akkurat da, og fortalte ham at det hadde hendt noen ganger, spesielt i vanskelige perioder, at jeg hadde brukt medisiner for ADHD, som jeg hadde fått hos andre som har diagnosen. Og da spurte han om jeg hadde førerkort for bil, og da jeg svarte bekreftende på det, så fikk han det veldig travelt med å skrive på pc,n igjen. Så ba han meg om å ta noen blodprøver i et annet rom, og sa jeg ville få skriftlig beskjed om resultatet. Og så ble jeg sendt for å ta prøver, og det var det. Det gikk bare litt over en uke, så lå det brev i postkassen. Ikke fra Joshua Kalla, men fra fylkeslegen!? Der stod det at, etter innmelding fra min fastlege, så han det nødvendig å inndra mitt førerkort på ubestemt tid. Og at jeg derfor pliktet å innlevere mitt førerkort på nærmeste politistasjon. Om jeg var deprimert fra før av, så var det ingenting imot det jeg ble da. Jeg skjønte ingenting, og brøt helt totalt sammen. Hadde det ikke vært for gode venner, så er det 100% sikkert at jeg ikke hadde sittet her nå og skrevet dette. Ikke bare ble jeg sett ned på, nesten med forakt av Kalla, men han tok fra meg det siste jeg hadde av både selvrespekt og selvtillit. Pga av dette måtte jeg si opp jobben, og vervet mitt i en organisasjon, der jeg jobbet som frivillig på fritiden. Jeg bor også langt utenfor allfarvei, der det går buss en gang om dagen, og er helt avhengig av førerkort. Så nå sitter jeg her, uten jobb og førerkort, og ingenting å leve for lengre. I stedet for å hjelpe meg, så har han tatt fra meg livet mitt. For meg fremstår han som en person som aldri skulle kunne smykket seg med tittelen, lege. En iskald og nedlatende person, som dømte meg for at jeg hadde brukt en medisin som ikke var skrevet ut til meg. Og selvfølgelig var det dumt av meg og gjøre det, men han er jo lege, og ikke dommer. Så dette er min erfaring av denne Kalla, og den meningen håper jeg får stå her på siden, for egentlig så har jeg en mistanke om at de sletter det meste av negativ kritikk. Og kaller det "upassende" eller "anklagende". Men jeg kan si med hånda på hjertet at hvert ord jeg her skrevet her, er 100% sant.