En man kan stole på!

Vi (min mann & barna) har hatt Holtet veldig lenge, nesten fra da han begynte på LilleTorget Legekontor... Han er en flink lege som er flink til å lytte, tar seg tid til å prate & til å finne løsninger på problemet! Både mannen min & jeg samt barna er veldig fornøyd med den servicen vi får hos Holtet samt damene (sykepleierne) på kontoret, de er alltid hyggelig og veldig lett å prate med! Vi vil ikke bytte lege for han er veldig flink til å stille diagnose, finne løsning, henvise til spesialist & til å ta vare på pasientene... 2 ganger har jeg vært forsinket & da ringte han meg & lurte på hvor det ble av meg & akkurat det det syns jeg er kjempe hyggelig & viser at han bryr seg om pasientene sine. Jeg har opplevd dødsfall i familien 2 ganger & midt i sorgen tok han seg tid til prate & trøste... Det satt jeg veldig pris på for det viser at han bryr seg om menneskene! Jeg har tidligere hatt en kjempeflink lege i Centrum legekontor, så jeg var veldig skeptisk om jeg kom til å møte en flink lege som han & heldigvis fant jeg det i Holtet!