Verdt pendlingen fra vestkanten til ytre østkant

Ut fra de øvrige tilbakemeldingene jeg har lest har man enten et elsk- eller hatforhold til Knudtzon; det kan jeg forstå. Har du behov for en som nikker medfølende og gjør nøyaktig det du ham ber om, da er det bare å bytte ham ut med en gang.

Er du derimot på utkikk etter en sparringspartner; en løsningsorientert mann som er faglig dyktig, har god hukommelse, god mental kapasitet, og som får fikset utallige problemer på ett kvarter? Da har du kommet rett.

Jeg har aldri vært så fornøyd med noen som jeg er med Knudtzon. Første gang jeg møtte ham ble jeg litt fornærmet da han kom med en forhastet konklusjon (som typisk nok i ettertid viste seg å være riktig). Da sa jeg ham imot, og han beklaget at jeg hadde misoppfattet ham og utdypet hva han egentlig hadde ment. Siden har vi hatt en åpen og direkte relasjon. Han kan kanskje fremstå som noe brysk, men det er bare hans ytre vesen. Han er i alle fall genuin. Hans person opplever jeg som vittig og sympatisk. Han er selvsikker, men ikke arrogant.

Knudtzon har løst mange problemer for meg og jeg føler jeg er i svært trygge hender hos ham. Skjønner godt at han har venteliste.

Jeg anbefaler ham på det varmeste.