Uforutsigbar, travel og stresset

Min vurdering er at Lene er en effektiv lege når det gjelder enkle henvendelser som er lette å diagnostisere og behandle ( ala halsbetennelse, allergi ). Hvis man har mer kompliserte helseplager vil man kunne oppleve henne svært variabel.
Stresset, lite lydhør og fastlåst i egne konklusjoner. Vanskeligheter for å samarbeide med andre leger og klager åpenlyst til pasienten som om denne skulle ha noe som helst ansvar over den andre legens vurderinger. Vet aldri hvilket humør og sinnelag som venter deg.
Får til tider en "unnskyld-for-at-jeg-er-til følelse" rundt henne. Jeg får et inntrykk av at dette er en kvinne med vann over hodet og dette har kraftig påvirkning på kvaliteten, som er der et sted.
Synd at en ellers god lege lar stress og følelser få altfor stor plass og tar helt over. Pasienten skal aldri føle ansvar for legens humør og føle at han må gå på nåler og være forsiktig med hvilke plager man måtte ha. Dette skaper en usunn og utrygg relasjon og det motsatte av hva det burde være.