Overarbeidet. Overser pasienter som ikke viser tegn til bedring etter behandling.

Hun tok over meg som pasient da faren Jon Vold gikk av. . Jeg ble foreskrevet fysoterapi og betennelsesdempende i flere år (mens jeg fortsatt var i full jobb. 1.5 stilling =voltaren) for kronisk betennelse i korsrygg. Etter små komplikasjoner ble jeg omsider nødt å gå av medisinen. Resultatet var full sykemelding pga slitasje på begge skuldrer. En operasjon utført. En på vent. Ventet 2 år. Da jeg ikke lenger står i programmet raskere tilbake.

Når man som sliten og syk ikke blir tatt seriøst fordi man er usikker på hva som feiler en. Selv om man forklarer tydelig og greit hvor plagene sitter. Dersom man under sykemelding kommer for å få hjelp mot andre plager mens man er sykemeldt.

Bytter lege etter null fremdrift og plan fra lege, etter 3 år på arb.avklaring.. For en som ønsker å komme tilbake i jobb- har jeg ingen annen utvei enn å bytte pga av det som ikke kan beskrives annet enn elendig oppfølging. Halvhjertet og halvferdig jobb. Og tanken slår meg at hun kanskje ikke klarer å godta at noen ikke blir friske etter hennes konsultasjoner. Trist. Hun er sikkert en flott person privat.