En lege du kan stole på.

Jeg vurderer Axel å være en eksepsjonelt dyktig lege. I mange år med et relativt sett komplisert syksomsbilde har denne legen ikke bare behandlet, men også sett sammenheng mellom sprikende symptomer og funnet ut hva problemet egentlig er. Axel håndterer alt fra fysiske skader og somatisk sykdom til livskriser på en måte jeg ennå har til gode å se hos mange leger. Er uredd og gjør det som er rett for meg som pasient, samtidig som han er lyttende, forståelsesfull men en unik evne til å sette seg inn i min situasjon totalt sett. Axel Heienberg gir både mening og dybde til ordet almennmedisin, og har ikke noe problem å anbefale ham som lege uansett hva som måtte feile deg.

Om legekontoret har jeg bare godt å si. God tilgjengelighet. Legene overlapper hverandre i ferier slik at man slipper å gå til et annet sted. Legesekretærene er vennlige og svært profesjonelle. Kan av og til være noe ventetid, men den ligger innefor rammene jeg kan akseptere. Kommer ikke til å skifte lege med mindre jeg blir tvunget til det.