Norges beste fastlege!

Just har vært min og min families fastlege siden før fastegeordningen ble innført. Jeg kommer ALDRI til å bytte, selv om jeg bor på den andre siden av byen. Just har vært med oss igjennom mange svært tøffe tak. Han har støttet oss, funnet løsninger, manøvrert oss igjennom kompliserte utredninger og hele tiden hatt oss som helt menneske i fokus. Aldri har jeg vært hos bedre lege, og jeg har i en periode på 5 år benyttet lege mye - jeg var langtidssykemeldt og måtte benytte legevakt en del ganger utenom kontortid (ikke rus/prykriatrirelatert). Den legen som finner løsninger er Just. Den legen som har tid til deg er Just. Selv om du noen ganger må vente litt for å komme inn til time og han er forsinket, så tar han seg tid til deg. Han forstår også viktigheten av pasientsamtalen, hvordan den er med på å skape et helt bilde av situasjonen, så han har alltid tid til å snakke om hvordan jeg faktisk HAR det akkurat nå.
Han er vanskelig å få som fastlege fordi ingen vil bytte han vekk, men skulle du få muligheten til å få han som din fastlege så har du vunnet i Lotto!