En helt grei lege hvis du ikke er mye syk

Prytz er en helt grei lege men dessverre har han altfor mange pasienter. Generelt hyggelig å prate med og han funket fint for meg frem til jeg fylte 18 år. Da fikk jeg litt "større problemer" jeg måtte ordne opp i medisinsk og da var ikke han en passende lege. Jeg fikk ikke et 100% klart ja eller nei på en blodfeil jeg måtte sjekke. Senere viste det seg at jeg hadde den og det burde jeg visst tidligere.

Og en gang jeg var sengeliggende syk (ikke særlig bevegelse) og måtte ha sykemelding for å ikke få fravær fra skolen kom jeg ikke gjennom på telefonen dit fordi det var for mange som ringte inn, en hel uke. Selv da med å prøve 3-4 ganger daglig hver dag.

Så han var ikke en lege som kunne hjelpe meg, men er en generelt hyggelig lege. Men han burde hatt mer enn 6 minutter til hver pasient og kunne tatt imot kort og ikke bare kontant.Hvordan det er i dag vet jeg ikke, har ikke hatt legen på snart 3 år.

Kontordamene han har hatt har alltid vært super hyggelige og har ikke noe negativt å si om dem.