Dette tannlegebesøket, har jeg mareritt om på natten.

Jeg hadde i følge tannlege Tom Stokke 5-6 hull, dette var hull som skjedde naturlig i krokene i jekslene, ellers mente han tennene mine var svært bra.

Han hadde meget dårlig tid til å behandle meg, og mente derfor vi skulle bore uten bedøvelse, jeg følte meg presset til å si ja.

Jeg viste sterkt ubehag og hadde tydelige smerter under boringen. Det som var prevalent med Toms oppførsel var at han hadde dårlig tid og ville kjappe seg og bli ferdig.

Da vi var ferdig kunne jeg ikke lukke munnen en gang, fordi jekslene var så ujevne og klumpete, fyllingene var så misformede. Jeg spurte Tom om det var meningen at det skulle være slik, og med en misfornøyd grimase så svarte han at han måtte vel gjøre noe med det.

Det hele kostet over 6000 kroner, og var ferdig på ca. en halvtime som sagt. Jeg fikk dog 900 kroner i studentrabatt. Jeg skulle gjerne ha betalt 6000 kroner for å ha sluppet hele "timen".

I forkant av tannlegebesøket hos Tom, hadde jeg noe ising i tennene mine, dog ikke i de han boret. Nå har jeg sterk ising og verking i de tennene han boret, i tillegg til isingen jeg hadde fra før i de andre tennene. Alt jeg drikker gjør vondt, i mindre eller mer grad.

Jeg føler tennene mine ble slaktet, de føles etter flere måneder fortsatt hule og rare i formen, jeg kan ikke lukke munnen på samme måte lenger, og de verker hver dag.

Jeg har nå stor tannlegeskrekk, og jeg tror ikke jeg kommer til å dra til tannlegen i nær framtid, kanskje aldri. Jeg hadde kjennskap til Tom fra før av, og ett godt inntrykk av ham, selv om jeg aldri hadde vært hos ham som pasient. Det gjør at det føles litt tungt å gi ham bare én stjerne her, men jeg kan ikke gi noe høyere, tannlegebesøk virker for meg, evig ødelagt.