Anbefales ikke

Enkelt å få time både på SMS og telefon. Ryddig og greie lokaler. Den ene resepsjonisten var alltid sur og småfrekk, den andre var rake motsetningen. Sentral plassering i sentrum.

Korteste ventetid de nesten tre årene hun var min lege var 40 minutter, vanligvis var det én time. Til tross for at man må vente lenge er timen over på under fem minutter. Det virker som at Sundvor vil ha deg ut av kontoret så fort du har kommet inn døra.

Sundvor glemmer ofte at hun selv har bedt om oppfølgingstime og følger sjeldent opp med andre instanser. Har ofte en mening om at hun vet best og vil ikke følge anbefalinger fra andre leger og psykologer.

Enkelte dager er hun i godt humør og du føler deg litt ivaretatt, men disse dagene hører dessverre sjeldenhetene til. En gang spurte hun om jeg "bare satt hjemme og surmulte" da jeg var alvorlig deprimert. Fikk en gang høre at jeg kastet bort både hennes og samfunnets ressurser og tid. Da forstod jeg at jeg måtte bytte lege.

Sundvor er sikkert faglig flink, men mangler dessverre fullstendig empati og serviceinnstilling.

Sundvor vil jeg ikke anbefale til noen og især ikke om du sliter med psykisk sykdom og har det tungt. Jeg har følt meg elendig behandlet så mange ganger, men brukte lang tid på å bytte siden hun til slutt hadde satt seg godt inn i sykdomsbildet og medisineringen min trengte kontinuerlig og tett oppfølging. Å bytte lege var det beste jeg har gjort for helsa mi.